• 3. Jolasa

    • Azalpena

      Haurrak bere inguru hurbila deskubritzeko eta esperimentatzeko daukan tresna da jolasa. Jolas libre eta destrukturatuaren bidez esperimentatzen eta ikasten du. Beraz, jolasa ezin da eremu akoltxatu eta espezifiko batera mugatu, jolas parke tradizional eta estandarretik haratago joan behar da.

      Benetako esperimentazioa eta ikasketa eman dadin, jolas libre eta desestrukturaturako aukerak ahalbidetzen dituzten espazioak eta denborak behar ditugu. Izan ere, egun haurren jolasguneetan aurki daitezkeen azpiegitura tradizionalek idatzi gabeko arauez betetako eta egituratuak dauden materialez osatuta egoten dira: txirristara nondik igo eta jaisten den, ziburuetan ibiltzeko ilaran itxaron beharra, eskailerak igo eta jaisteko ordena, umeei begira dauden helduak jartzeko eserlekuak… Jolasgune hauek umeen beharrak eta hauen garapen naturala oinarri hartuta diseinatzearen aldeko apustua egitea da herri hezitzailearen egitekoa. Bide horretan, jolasaren kultura landu eta balioan jarri nahi da herri jolasgarriak sortuz, kaleak jolaserako berreskuratuz.

    • 1. Materiala

      Zure herria jolasetik eraldatzeko proiektu bat buruan badaukazu, proiektu fitxa honetan lurreratzen has zaitezke:

    • 2. Esperientzia inspiragarriak

      LEZO: herriko parkeen eraldaketa. Herriko jolas guneen aniztasuna eta osagarritasuna bilatzeko prozesu parte hartzailea


    • 3. Sakontzeko